آخرین اخبار
کد مطلب: 73149
بيمارستان جديد شهداي لردگان تا پايان دولت دهم به بهره‌برداري مي رسد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1228

به گزارش سلام لردگان  به نقل از جهانبين نيوز به علي زاهدي در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار داشت: با اجراي طرح توسعه بيمارستان شهداي لردگان ظرفيت بستري اين بيمارستان با ?? تخت افزايش به ??? تخت مي‌رسد.

وي از پيشرفت فيزيکي??درصدي طرح توسعه بيمارستان شهداي لردگان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزيهاي صورت گرفته پيش‌بيني ميشود اين بيمارستان تا پايان دولت دهم تکميل و بهره‌برداري شود.

زاهدي با بيان اينکه طرح توسعه اين بيمارستان با ? هزار متر مربع زيربنا در چهار طبقه در حال اجراست، گفت: براي تکميل اين طرح در مجموع ?? ميليارد ريال اعتبار ملي اختصاص يافته که تاکنون ?? ميليارد ريال آن تأمين و هزينه شده است.

وي ادامه داد: طرح توسعه بيمارستان شهداي لردگان در فهرست طرح‌هاي مهر ماندگار قرار دارد و هم‌اکنون به ??? هزار نفر از مردم اين شهرستان خدمات‌رساني مي‌کند.

وي با اشاره به مشکلات فراروي بخش سلامت اين شهرستان گفت: کمبود آب، کمبود پزشک عمومي، پايين بودن درآمد بيمارستان نسبت به هزينه‌ها، محروميت منطقه و عدم پرداخت مطالبات پزشکان از سوي بيمه تأمين اجتماعي از مهم ترين موانع و مشکلات بخش سلامت شهرستان لردگان است.

زاهدي بر ضرورت توسعه روستايي تأکيد کرد و گفت: شناخت دقيق مسايل مربوط به روستاهاي ايران از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چراکه ريشه تمام مشکلات و مسائل عقب ماندگي مثل فقر گسترده، نابرابري در حال رشد، رشد سريع جمعيت و بيکاري فزاينده، در مناطق روستايي قرار دارد.

وي ادامه داد: يکي از اهداف کلان توسعه در اغلب کشورها و از جمله ايران، کاهش بيکاري و توسعه فعاليت‌هاي شغلي است، توسعه و عمران روستايي در چند دهه اخير همواره يکي از دغدغه‌هاي اصلي توسعه در ايران و اکثر کشورهاي در حال توسعه بوده است

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس